söndag 12 augusti 2007

Månadsuppdatering över mitt sparande

Eftersom jag hade blogguppehåll när förra lönen kom så tänkte jag bara gå igenom lite snabbt hur ekonomin ser ut.
Fick en mycket högre lön denna gång än vad jag trott. Tror att lönetanten på mitt jobb har räknat fel, men hur jag än försöker kan jag inte hitta räknefelet som hon måste ha gjort, kanske är det så att det är jag som räknat fel?! Denna månad har jag lagt undan 7000kr, och har fortfarande 1500kr kvar på mitt konto som jag hoppas ska räcka mer än väl tills nästa löneutbetalning.
Skrev tidigare om mitt aktieköp, det gjordes med dessa 7000 som jag lyckades lägga undan, och de har ju inte direkt stigit i värde. Alla andra fonder som jag har har också gått neråt så det ser mörkt ut just nu med ekonomin, men det kommer bättre tider. Men trots nergången så växer pengarna knakande, har haft mycket extra inkomster det sista tre månaderna som satt fart på sparandet.

Inga kommentarer: