måndag 16 juli 2007

Billigt med internet handel när dollarn är låg

Jag tror jag har skrivit tidigare om att beställa varor via internet. Jag brukar använda internet shopping ganska ofta och tycker det fungera mycket bra, bara man är försiktig gällande betalkort nummret.
Nu när dollarn är så låg så är det extra förmånligt att handla via internet från utländska sidor. Jag har köpt myket material till min hobbyverksamhet via usa och det blir väldigt mycket billigare än om jag skulle köpa samma vara i sverige, även inkl. frakten. Detsamma gäller skönhetsprodukter som jag även det brukar handla via internet.
Har köpt på mig massor med varor som jag vet att jag skulle ha köpt även om dollarn inte var så låg men kanske inte just nu. Det gäller att passa på innan dollarn går upp igen.

Nu åker jag iväg på semester igen, ha en skön sommar!

Inga kommentarer: