lördag 9 juni 2007

Värmen..

Det var otroligt varmt idag. Har varit inne i staden hela dagen och kollat på de tusentals människor som sprang Stockholm marathon i denna värme. Det var mycket svett och slitna ansikten jag såg. Är väldigt imponerad av de som tog sig runt trots 30 graders värme. Jag blev helt slut av att stå i skuggan i fem timmar och vill inte tänka på hur mycket de fick kämpa för att ta sig runt. Lovade mig själv att vara med nästa år. Får se hur det blir med det.
Värmen tar kål på mig så detta blir mitt enda lilla inlägg idag. Hoppas ni har njutit av värmen.

3 kommentarer:

managerwest sa...

Hej, jag följer dagligen din blogg och har en blogg i snarlikt ämne. Nu undrar jag om du skulle vilja ha ett länksammarbete som går ut på att vi länkar till varandras bloggar från våran egen blogg.

/joakim_erixon_@hotmail.com
miljonjakt.blogspot.com

Anonym sa...

Jag var en av de som lyckades ta mig i mål, men det var sannerligen tungt i värmen...

Alva sa...

Henke.. Är väldigt imponerad! Själv stasar jag på midnattsloppet, men det är nog inte ens hälften så jobbigt :)